duminică, 1 august 2010

Emisiune cu mult rămas-bun ( sau Profesia de PRIETEN PRACTICANT)











Vedem şi auzim atâtea consideraţii despre prietenie de ne vine să credem că există adevăraţi teoreticieni ai domeniului. Ca peste tot...mai greu cu practica. Tocmai de aceea putem spune ca emisiunea CLUBUL VICTORIOŞILOR de astăzi a fost o adevărată demonstraţie de ceea ce însemnă să fii Prieten Practicant. Nu a fost nevoie de vrobe meşteşugite pentru a ajunge la lacrimă atunci când a fost vorba să ne luăm rămas bun de la una dintre victorioasele - veteran:DIANA TOPLICIANU. Ea, săptămâna viitoare, se va stabili definitiv cu familia în Marea Britanie şi acesta a fost ultima emisiunea a ei înainte de plecare. Colegii au simţit nevoia să îi facă un dar şi să o îmbrăţişeze cu foc. Apoi i-am sărbătorit în avans şi ziua de naştere şi i-am cântat în faţa unui tort uriaş Mulţi Ani Trăiască! Aşa am cântat şi pentru Adelina Zamfir, pentru că pe 2 august este ziua ei. Împlineşte 11 ani: Îi dorim numai bine şi împliniri! Tot în cadrul emisiunii de astăzi noii noştri prieteni din Dorohoi ne-au vizitat la Columna Tv. Împreună am cântat, am dansat, am schimbat mail-uri şi am trăit cu adevărat stare de prietenie. Hazoasă a fost faza cu melodia Patriciei Mare care se interpunea peste pisele tuturor, emoţionantă surpriza Cristinei ( cu poezia dedicată Mădălinei Manole), ultra-bronzatele Georgiana şi Rebeca au apărut ca două surioare, iar Răducu a schimbat poeziile pregătite pentru că a vrut să ne citească altele. Cu 40 de oameni în platou temperaturile au fost infernale, dar nimic nu a contat pentru că ne-am simţit bine. De acum se va instala satrea de dor pentru Diana, pentru Adelina şi pentru dragii noştri prieteni din Dorohoi. Dar ne vom revedea, vom coresponda şi totul va fi bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu