luni, 15 noiembrie 2010

Motivarea absenţei






   Am lipsit nepermis de mult de pe acest blog mulţumită "prietenilor" de la Romtelecom care m-au lăsat fără telefon şi net mai bine de zece zile. Oriunde în lume şi-ar fi cerut scuze compania, ar fi încercat soluţii alternative. La noi au ridicat din umeri şi gata...Urât, tare urât!...

   Am fost cu copiii şi adolescenţii noştri în multe locuri şi am realizat multe lucruri frumoase: emisiunile de fiecare duminică, repetiţii, o deplasare la Bucureşti, la Târgul InterAgra şi am participat la manifestarea "Un milion de stele". În plus, alături de colegii din Teatrul "Junior", ne-am continuat turneul cu spectacolul "Regatul fluturilor neastâmpăraţi". dar, despre toate, vom povesti rând pe rând. Numai puţintică răbdare, rugăm!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu