duminică, 2 ianuarie 2011

Semne bune anul are!!!











Ultimele ore ale lui 2010 şi primele ale lui 2011 le-am petrecut, aşa cum stă bine oricărui artist, pe scenă. Am început Revelionul la Sala de Sport a municipiului Feteşti, acolo unde mai bine de 600 de persoane au petrecut la invitaţia Consiliului Local, Primăriei Feteşti şi la invitaţia primarului Gheorghe Catrinoiu. Am continuat pe drum, pe Autostrada Soarelui, iar de la ora 22,30, în Parcul central din Lehliu Gară ( jud Călăraşi ) am prezentat Revelionul acestui oraş. Jean de la Craiova, Laurenţiu Duţă & Band şi Andreea Bălan ( plus Petrişor şi dansatoarele ) au încins atmosfera la - 12 grade Celsius. La miezul nopţii, împreună cu domnul Iulian Iacomi, primarul oraşului, am transmis urările de bine din partea Primăriei şi Consiliului Local Lehliu Gară şi am dat startul, împreună cu numeroşii spectatori veniţi să trecem împreună în Noul An, focurilor de artificii, care au fost excepţionale. Apoi, iar autostradă şi am revenit la Revelionul de la Feteşti. Acolo au cântat: Ilie Micolov, Laurenţiu Duţă, Andreea Bălan, Jean de la Craiova, Elisabeta Turcu şi au mixat DJ Jungle şi DJ Delian. Petrecerea a durat până în zori de zi şi s-a desfăşurat la cote minunate. Tombola cu premii excepţionale a captat şi ea din plin atenţia participanţilor. Şi la Feteşti a avut loc şi Revelion în aer liber, toate aceste evenimente având ca producător executiv Compania Artistică Mix Music. Până să ajung împreună cu radu la aceste revelioane, pe drum am întâlnit, pe 31 decembrie 2010, foarte multe care alegorice şi colindători. Vă prezint aceasta în câteva fotografii. Apoi, pe 01 ianuarie 2011, am avut parte de mai mulkte runde de discuţii prieteneşti, extrem de interesante, cu minunatul Ilie Micolov, ca pe 2 ianuarie să petrecem momente de pace sufletească şi de relaxare în familie şi în deplasare. În toate aceste zile de sărbătoare, componenţii Şcolii Micilor Vedetze şi Clubului Victorioşilor, artiştii Teatrului Junior, precum şi echipa emisiunii "Capra Vecinului" au fost prezenţi pe : Televiziunea Favorit, Agro Channel Tv şi Columna Tv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu