sâmbătă, 5 februarie 2011

O zi de neuitat ( Tabăra Mini-Vedetelor 2011 - ediţia de iarnă)





















Tabăra de Iarnă a Mini-Vedetelor 2011 se desfăşoară la Târgovişte şi Aninoasa şi capacitează zeci de copii şi tineri din judeţul Dâmboviţa şi din ţară. Iată cum descrie manifestarea pe blogul ei Cristina Ilie...

"Mini-Tabară la Târgovişte şi la Aninoasa

Vineri, 4 februarie, ne-am întâlnit şi mic şi mare la Sediul Teatrului Junior, la repetiţii.

Diana Şerban din Ţăndărei şi Adelina Zamfir din Movila, au venit cu drag să repetăm împreună şi să discutăm despre noile proiecte!

Astăzi, cu Viorela Stoian de la Piatra Neamţ şi cu micuţa Serena Andrei de la Târgu Neamţ, ne-am întâlnit mai întâi la înregistrări, iar mai apoi am plecat cu toţii spre Centrul Cultural Aninoasa, unde ne-am desfăşurat astăzi repetiţiile.
Andrei Popa din Bucureşti, ne-a fost şi el alături.

Împreună cu prietenii noştri sosiţi din toată ţara şi alături de victorioşi, am cântat, am dansat, ne-am jucat(cu ajutorul părinţilor), ne-am simţit excelent, iar atmosfera a fost minunată!
Ne plac astfel de întâlniri şi le vom păstra în sufeletele noastre toată viaţa!"

Patricia Brojbeanu vede, pe blogul ei, astfel lucrurile...

"Mini-tabara
De vineri ne tot distram muncind la Clubul Victoriosilor.Au venit si prietenii nostri din tara si ne-am bucurat mult sa-i avem din nou aproape.
AM facut repetitii impreuna cu ei,am inregistrat impreuna cu ei,am facut poze cu si pentru ei,am mancat cu ei la masa din nou,am dansat langa ei,iar maine ii vom avea si in cadrul emisiunii Clubul Victoriosilor.
Se spune ca tot ce este frumos se duce repede,si asa este,dar niciodata nu vor pleca acele clipe din sufletul nostru,vor fi acolo,fiecare perla,fiecare suras,fiecare clipa petrecuta alaturi de cei dragi noua...niciodata nu vor pleca,chiar daca timpul trece,chiar daca distanta este mare,este vorba de sufletul fiecaruia si de cum se agata de fiecare amintire...acest lucru tine de fiecare persoana..."

O sa mai povestim despre această Mini-Tabără. Deocamdată, delectaţi-vă cu câteva fotografii!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu