duminică, 29 ianuarie 2012

Încă o duminică veselă şi frumoasă a început cu Clubul Victorioşilor







Chiar dacă vremea de afară nu a fost tocmai frumoasă, sufletele noastre au încălzit studioul Columna Tv.

Timp de două ore ne-am aflat în direct la emisiunea Clubul Victorioşilor şi am avut parte de momente frumoase.
În primul rând, domnul Victor a povestit despre faptul că la începutul lunii februarie, mai precis pe 3, 4 şi 5, se deschide cel mai mare şi frumos spaţiu de joacă pentru copii, la Casa Sindicatelor din Târgovişte, la etajul 1.
Apoi, a fost prezentat articolul din ziarul „Adevărul” în care Radu Iordache a apărut.
Dacă duminica trecută Ioana ne-a arătat ce ţine o domnişoară în gentuţă, duminica aceasta am aflat de la Medeea ce poartă cu ea în mica şi cocheta gentuţă roz cu Hannah Montana.
Imediat după aceea am trecut la cântece, poezii şi rubrici (de curiozitate şi de ştiinţă), toate oferite de: Elena, Medeea, Eric, Alexandra, Radu, Raluca Petre, Cosmin, Maria, Daria, Cătălina, Andreea, Cristina, Laura, Iuliana, Denisa şi Bianca.
La sfârşit, i-am cântat „Mulţi ani trăiască” Andreei Cătălina, pentru că mâine, 30 ianurie 2012, împlineşte 10 ani! La mulţi ani şi numai împliniri!
După terminarea emisiunii am filmat şi un nou promoţional al emisiunii, pe care îl vom vedea în curând pe micile ecrane!
Am avut parte de încă o duminică frumoasă la Clubul Victorioşilor, la Columna Tv!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu