luni, 2 septembrie 2013

Ce înseamnă muncă în echipa...

                        CE ÎNSEAMNĂ MUNCĂ ÎN ECHIPA...
Filmările pentru "Copilăria din amintiri".
     

   

          Pentru noi,componenţii Clubului Victorioşilor,totul se bazează pe comunicare şi pe lucrul  în echipa.Asta  am observat cel mai bine în deplasarea noastră la Târgu-Neamţ unde au avut loc filmările pentru"Copilăria  din amintiri".
          Cu siguranţă va întrebaţi cum pot nişte copii să se înţeleagă atât de bine.Acum,aveţi răspunsul:îndrumaţi  de părinţii şi de mentorii noştri,am reuşit să învăţăm cum să muncim împreună şi cel mai important,cum să  facem muncă să fie o plăcere.Pe parcursul acestor filmări,ne-am jucat fiecare rolurile cum am ştiut mai bine  şi ne-am ajutat reciproc în fiecare secundă,reuşind astfel să devenim nu doar colegi,ci şi foarte buni prieteni.
          Am întâlnit şi acolo copii foarte talentaţi.Chiar dacă nu-i cunoşteam,ne-am împrietenit foarte repede şi  am fost bucuroşi să-i primim în echipa noastră.Noi suntem o echipa numeroasă şi puternică,de aceea ne  place să muncim cât mai mult împreună.Avem încredere în noi că putem face lucruri minunate.Astfel, am  reuşit să aducem numeroase premii importante  în clubul nostru şi cu siguranţă vom continuă să o  facem.Suntem mândri de performanţele noastre şi sperăm că şi voi sunteţi mândri de noi.
           Aşadar,va vom încânta în continuare cu numeroase activităţi plăcute şi interesante ale clubului nostru  şi va invităm alături de noi în număr cât mai mare!


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu