duminică, 17 noiembrie 2013

Ultima ediţie a emisiunii "Clubul Victorioşilor"



          Astăzi, 17 noiembrie 2013, am avut parte de o ediţie specială a emisiunii. Ne-am strâns cu toţii la sediul televiziunii Columna şi am început emisiunea, ca de obicei cu cântece şi poezii. Însă nu a durat prea mult această desfăşurare normală, pentru că draga noastră prietenă, Cristina Ilie, împreună cu mama sa, doamna Geta Ilie, ne-au pregătit o surpriză. Când cu toţii eram liniştiţi, iar nimeni nu bănuia nimic, în platoul de filmare, a apărut un grup mare de persoane, şi anume o parte din foştii componenţi ai Clubului Victorioşilor. Prin această ultimă ediţie am marcat şapte ani de activitate. Cu toţii am avut lacrimi de bucurie in ochi, iar atmosfera a fost una de vis, desprinsă parcă din filme. Acum avem un nou început, "Banca de talente", însă nu vom uita niciodată ceea ce a însemnat pentru noi, Clubul Victorioşilor.
          Toţi invitaţii au ţinut să le mulţumească doamnei Viorica şi domnului Victor Mihalache pentru tot ce au făcut pentru ei de-a lungul anilor. De asemenea le mulţumim şi Cristinei Ilie şi mamei sale pentru că ne-au înseninat ziua, ne-au luminat sufletele şi ne-au fost alături ca de fiecare dată.
          Vă mulţumim tuturor!



                                                                                                    Roxana Florentina Clopotaru

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu