duminică, 10 noiembrie 2013

Zilele Culturii la Aninoasa...

                                             
                              Zilele Culturii, Aninoasa- 08.11.2013


           Pe parcursul zilei de vineri, am avut o mulţime de activităţi, la Aninoasa. Am început cu lanasarea  cărţii "Flacăra Unirii cuprinde Toată România". Ne-au fost alături numeroşi artişti de muzică populară, precum Camelia şi Alina Conovici, Constantin Măgureanu, Ileana Pavelescu, Simona Dinescu, Nicoleta Vasile şi Gheorghe Ciucioiu. Am ascultat cu drag cântecele tuturor acestor minunaţi oameni. De asemenea, ne-au surprins plăcut şi componenţii ansamblului "Vestitorii Aninoasei" şi micuţul Radu Iordache, component al Clubului Victorioşilor. Ne-am starns cu toţii, de la oameni ai armatei, poeţi şi scriitori, până la operatori şi moderatori de la Columna  Tv. A fost o atmosfera într-adevăr plăcută ce ne-a amintit de Flacăra Unirii şi de Toată România.
          Am continuat cu o seară de poezie, la Sfânta Mănăstire Viforâtă. Aici, împreună cu colega mea, de la Clubul Victorioşilor, Andreea Neamţu, am recitat câte o poezie. La fel şi ceilalţi participanţi, au spus câte un cuvânt emoţionant, în final atmosfera fiind cu totul deosebită.
             Va mulţumesc!

                                                                                                       Roxana Florentina Clopotaru.
                                                         


                                                                                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu