luni, 2 decembrie 2013

Emisiunea "Daiana si invitatii sai"- ediţia de 1 Decembrie




        Dragi prieteni, noi, componenţii "Clubului Victorioşilor", împreună cu doamna Viorica Mihalache şi cu domnul Victor Mihalache am avut parte de un weekend special. În această sâmbătă, draga noastră prietenă, Daiana Berbec ne-a invitat la emisiunea ei, la Columna Tv. Am fost cu toţii alături de ea şi am sărbătorit Ziua Naţională a României. A fost o atmosfera deosebită, deoarece am petrecut cu cântece şi voie bună. De asemenea au fost alături de noi renumita trupa "Nemuritorii", trupa "Cronos", trupa "Floare de Colţ", domnul Dan Ilinca şi mulţi alţi invitaţi dragi. Noi am evoluat cu un colaj de melodii, iar doamna Viorica şi domnul Victor, fiecare cu câte o melodie.
  I-am salutat cu toţii pe telespectatorii noştri şi le-am urat "La mulţi ani şi multe bucurii!"
        Îi mulţumim prietenei şi colegei noastre, Daiana, pentru invitaţie!
        De asemenea, vă mulţumim şi vouă, celor ce ne sunteţi aproape de fiecare dată!



                                                                                                    Roxana Clopotaru                                                                  
         



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu