luni, 3 februarie 2014

Ce facem noi la "Tabăra de film şi televiziune"...



          Ei bine, dragi prieteni, trebuie să vă spunem că a fost foarte frumos şi în a doua şi a treia zi de tabără. Ieri, ne-am început ziua la emisiune, unde am avut parte de o ediţie specială cu invitaţi la fel de speciali. Au sosit de la Bezdead nişte fete foarte talentate însoţite de către profesorul lor şi de către părinţi. Ele au interpretat cântece chiar din zona de unde vin, costumele populare fiind de asemenea originale. Avem şi componenţi noi, precum: Larisa, Ana şi Ida, care s-au simţit si ele foarte bine alături de noi. După emisiune, am mers la Aninoasa, unde am continuat filmările pentru "Aventuri în Regatul Poveştilor". Şi ziua a treia de tabără a fost foarte interesantă. Cu toţii am învăţat de la domnul Victor Mihalache cum să luăm sau să acordăm un interviu unei persoane. Ne-am descurcat de minune şi suntem pregătiţi pentru orice situaţie. De asemenea, domnul Emil Pavel, directorul nostru de imagine, ne-a prezentat componentele camerei video şi cum să filmăm cu aceasta, astfel încât imaginea să fie clară şi plăcută. Apoi am continuat să filmăm câteva scene din film, care ne-au ieşit foarte bine şi speram că vă vor plăcea şi dumneavoastră. Desigur, am incheiat prin joacă la "Arenele Junior".
         Vă  mulţumim pentru atenţie şi rămâneţi în continuare alături de noi!


                                                                                                           Roxana Clopotaru    






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu