duminică, 9 martie 2014

Ediţie specială de Ziua Femeii



         Dragi prieteni, astăzi, 9 martie 2014 am sărbătorit şi noi, la "Banca de talente",  Ziua Femeii. Le-am urat fiecare la mulţi ani tuturor femeilor şi am petrecut această sărbătoare prin cântec, joc şi voie bună. Aşa cum v-am obişnuit, i-am avut alături pe prietenii noştri de la Lucieni. Trebuie să va spunem că aceştia au susţinut vineri primul lor spectacol, chiar  la ei acasă. Ca de fiecare dată, domnul primar Gheorghe Mocanescu a organizat ceva deosebit. Întreg spectacolul a fost dedicat tuturor femeilor din Lucieni. Tot astăzi, la emisiunea noastră au participat şi Ariana şi Andrei Petrovici, doi prieteni vechi şi talentaţi de-ai noştri, dar şi un tânăr foarte talentat pe nume Andrei. El adoră muzica, şi pentru a ne demonstra acest lucru a ales să ne cânte o melodie foarte frumoasă ce îi aparţine chiar idolului sau, Fuego. Să nu uităm că tot ieri, pe data de 8 martie, s-a sărbătorit "Paştele Cailor" la sârbi. Raluca Petre, tânăra noastră componentă a participat la această sărbătoare şi ne-a povestit cum a petrecut împreună cu alţi oameni de origine sârbă. Pe final de emisiune ne-a cântat doamna Viorica Mihalache,  ca de obicei o prezenţă deosebită  şi o voce deosebită.
         Noi vă mulţumim că ne-aţi urmărit şi de această dată şi  vă aşteptăm cu drag alături de noi!


                                                                                                               Roxana Clopotaru      






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu