duminică, 23 august 2015

"Banca de Talente" cu zâmbet şi cu sărbătoare

         Bine v-am regăsit, dragi prieteni!
         Şi duminica aceasta v-am putut oferi o nouă ediţie în direct a emisiunii "Banca de Talente". Duminica trecută i-am sarbătorit pe Raluca Petre şi Radu Iordache, care au împlinit 10 ani frumoşi, iar astăzi, o altă victorioasă a împărtăşit cu noi bucuria tinereţii! Este vorba despre Ely Milea care a împlinit frumoasa vârstă de 16 ani. Ely ni s-a alăturat acum câteva luni, iar de atunci cântă foarte frumos şi lucrează pentru a deveni un bun artist.
          Cu toţii i-am dedicat melodii frumoase şi ne-am distrat alături de ea. Tânăra noastră magică, Florentina Păun ne-a oferit o nouă poezie, dar şi o serie de trucuri noi, extrem de bine realizate. Tot Flori a adus şi un cadou mare şi pufos pentru Ely: un urs de pluş pe care l-am avut alături pe parcursul emisiunii noastre. Alături de noi a fost şi partenerul de dans al Selenei Bobeică, Andrei Lupaşcu. Împreună au participat la multe concursuri şi au obţinut foarte multe aprecieri şi premii. Cei doi ne-au oferit un moment excepţional de dans sportiv.
           După ce toţi componenţii au oferit atât pentru Ely, cât şi pentru dumneavoastră momentele lor artistice, a sosit şi tortul. Am cântat "La mulţi ani", acompaniaţi de vioara Anisiei Udrescu, în timp ce Ely şi-a pus o dorinţă. Pe final de emisiune, domnul Victor Mihalache ne-a invitat pe toţi la o ţurăită frumoasă!
           Vă salutăm cu toţii şi vă mulţumim pentru că ne-aţi urmărit şi de această dată!

                                                                                                      Roxana Clopotaru




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu