sâmbătă, 5 iunie 2010

O zi ca în poveşti














































































































Trebuie să încep prin a le mulţumi părinţilor celor de la Şcoala Micilor Vedete şi de la Clubul Victorioşilor! O coloană de cinci maşini a făcut astăzi drumul spre Braşov şi retur şi am trăit ziua ca într-o mare familie, cu bună-dispoziţie, cu glume, cântece şi stare de permanentă bunătate şi întrajutorare. Felicitări şi încă o dată mii de mulţumiri! Am filmat pentru "Capra Vecinului" în plin munte, pe Păduchiosu, apoi în Braşov ( pe strada Sforii, în faţa Bisericii Negre, în Piaţa Sfatului şi în parada de port popular românesc. La "Interlacta 2010" am evoluat din nou sub "culorile" Hochland, iar atmosfera a fost una de nedescris. Animaţie, "revoluţie" plăcută a copiilor, concursuri, premii, muzică şi dans. Apoi am vizitat puţin centrul oraşului, ne-am integrat Festivalului de Folclor, copiii s-au jucat şi s-au plimbat. Drumul de întoarcere a fost presărat cu melodii, cu glume şi cu plăcute discuţii şi popasuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu