duminică, 13 iunie 2010

Vara oamenilor buni












Vrem să ne petrecem vara ( şi viaţa de acum încolo! ) numai în compania oamenilor buni, care ştiu să preţuiască mâna sau umărul de ajutor acordate atunci când e nevoie, care nu suferă de nu ştim ce frustrări sau de mania persecuţiei şi care îşi doresc cu adevărat performanţă, nu doar la nivel declarativ.





Aşa se face că după emisiunea de astăzi, 13 iunie 2010, am mers în Pădurea Priseaca împreună cu copii, adolescenţii, părinţii şi bunicii celor ce fac parte din proiectul "Capra Vecinului" şi am filmat începutul şi finalul noii ediţii. Excepţională desfăşurare! Cu zâmbete, cu întrajutorare, cu încurajări şi omenie. Felicitări tuturor!!! De altfel, văzând această atmosferă, am propus iniţierea unei expediţii complexe pentru acestă vară, o expediţie cultural - educativă, la care să ia parte şi cei mici şi cei mari.





Apoi am fost invitaţi de familia Ilie la Răzvad, la gospodăria cea nouă a Adrianei şi a lui Iuli ( sora şi cumnatul Cristinei Ilie ). Am petrecut o după-amiază senzaţională, pigmentată cu glume, aduceri - aminte şi...un grătar bine executat de Iuli! Mulţumiri pentru clipele de tihnă oferite şi vă dorim să aveţi parte de tot ce este mai frumos pe acest pământ!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu