luni, 30 august 2010

Emoţie de ...viaţă


   Iată că într-un veac măcinat de interese, de intrigi, de nerecunoştinţă şi de neînţelegeri mai există şi fior de emoţie adevărată, de viaţă. Mai există acea iubire pământeană faţă de cei dragi şi mai există...poezie. Mă bucur să vă recomand o nouă prietenă a CLUBULUI VICTORIOŞILOR, pe

                                          ANA NĂSTASE


   Ana este o adolescentă talentată din Târgovişte. Ne propune acum o fascinantă

                                 Scrisoare pentru bunicul meu

Tu! Unde eşti? Încerc să te caut şi pentru prima dată în viaţa mea nu te găsesc. Ah! Uite! Eşti aici! Te strâng în braţe. Ştii?! Eu , ca acum, te voi găsi mereu! Şi nu te voi lăsa să pleci niciodată! Niciodată! Pentru că am nevoie de tine! Şi pentru că te vreau lângă mine! Acum şi întotdeauna! Tu, om drag, ai fost mereu lângă mine! Şi lângă tine, eu sunt altfel. Tu m-ai învaţat să zâmbesc, să am un suflet curat! Deşi am crescut, deşi nu mai sunt princhindelul de cinci ani pe care îl luai în braţe si îl plimbai în toata curtea, deşi acum sunt o mică domnişoară, lânga tine am acelaşi suflet curat de copil ! Şi tu, deşi anii au trecut, deşi parul ţi-a albit de atâtea griji şi probleme, în preajma mea eşti acelaşi om de acum câţiva ani. Acelaşi om bun, acelaşi suflet blând, aceeaşi fiinţă care m-a luat de mânuţă şi m-a plimbat prin cele mai frumoase locuri, care mi-a spus poveşti şi m-a trecut intr-o lume de basm. Îţi mulţumesc! Îţi mulţumesc pentru tot ce ai facut pentru mine! Îţi mulţumesc pentru anii în care mi te-ai dedicat! Îţi mulţumesc pentru toate plimbările lungi, pentru toate poveştile frumoase pe care mi le-ai spus! Îţi mulţumesc pentru că eşti tu! Îţi mulţumesc pentru că eşti ca bunicii din poveste, pe care toţi copiii şi-i doresc! Şi eu, am fost un copil norocos! Pentru că tu ai făcut parte din viaţa mea! Şi la fel ca acum, vreau sa fii mereu lîngă mine! Vreau să fii prezent în fiecare moment din viaţa mea! Iar eu, mă gândesc la tine de fiecare dată când mi se întâmplă ceva frumos, pentru că ştiu că o mare parte din reuşita mea, ţi se datorează ţie! Chiar dacă anii vor trece, chiar dacă eu voi creşte , iar  în viaţa mea vor apărea mereu alte şi alte persoane, tu vei avea mereu un loc special în sufletul meu! Pentru că tu mi`ai facut copilăria mai frumoasă! Îţi mulţumesc, om special! Te iubesc din tot sufletul meu, bunicule!

5 comentarii:

  1. Scrisoarea aceasta m-a impresionat foarte mult deoarece si eu il iubesc extrem de mult pe bunicul meu.Unele fraze din aceasta scrisoare imi amintesc de multe secvente din copilaria mea (cand eram prichinduta-3,4 anisori), de vremurile de acum (cand am deja 11 ani) si nu scap niciodata ocazia sa-i spun bunicului cat de mult il iubesc. Imi doresc sa raman mereu "PRICHINDUTA LUI TATAIA".

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte frumoasa scrisoare. Ma bucur ca iti iubesti bunicul fiindca si bunicii ne iubesc foarte mult!si eu sper ca bunicii sa fie mereu langa mine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne!Superb!Sunt asa de afectata de acesta scrisoare,pura,sensibila,sincera.Ce altceva mai frumos,daca nu aceste vorbe,acesta scrisoare...Superb!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar dacă Ana ştie că eu o apreciez mult şi am felicitat-o prin alte căi de comunicare pentru această minunată scrisoare, simt nevoia să o felicit şi aici! Sincer, nu ştiam că scrie atât de frumos, de profund, dar acum că am descoperit, pot numai să mă bucur! Succes, Ana! Ţine-o tot aşa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca as fi profesorul tau de limba si literatura romana, as avea de ce sa fiu mandru. Imi pare rau ca eu n-am avut ideea de a scrie bunicilor mei o astfel de epistola. Acum ei sunt plecati pentru totdeauna si REGRET ca nu am avut niciodata inspiratia de a le spune cat de mult ii iubesc. Dar stiu ca ei ma vegheaza de acolo, din stele... Asa cum am spus in versurile cantecului "Casa bunicilor". Poate il stiti, dragii mei...
    Cu drag,
    Marian Stere.
    FELICITARI !

    RăspundețiȘtergere