sâmbătă, 23 aprilie 2011

E primăvară...E Craiova...E REAL!!!
















Minunată zi am petrecut cu Şcoala Micilor Vedete, Clubul Victorioşilor şi Teatrul "Junior" în municipiul Craiova. La invitaţia Fundaţiei Artelor "DOR" şi a conducerii Galeriei "REAL" am fost prezenţi cu un consistent spectacol la Hiper-Market-ul "REAL", începând cu ora 16,oo. Dar, până atunci, împreună cu dragul şi bunul nostru prieten Marian Răţulescu ( Piki ) am vizitat Parcul Tineretului ( în care copiii şi adolescenţii s-au jucat şi au făcut sute de fotografii ) şi apoi am mers la o biserică în care copiii s-au " dat pe sub masă". Spectacolul a fost amplu şi urmărit de mulţi dintre cumpărătorii aflaţi la acele ore în REAL. Cadourile de la Iepuraş ( care a fost ajutat tot de conducerea REAL ) au fost mult apreciate de artişti, iar Diplomele de Copil Cuminte înmânate de Piki au fost ( la propriu şi la figurat ) strânse îndelung la piept de premianţi. La plecare am mai făcut un popas în centrul Craiovei pentru a-l admira şi pentru a realiza o sesiune foto cu decoraţiunile de Paşti. Pe tot parcursul drumului, în autocar, joaca a fost la mare preţ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu