miercuri, 24 august 2011

Clubul Victorioşilor la Priseaca





















Vacanţa este, din păcate, pe sfârşite şi ne-am gândit să le arătăm telespectatorilor cum este să o petreci la bunici. Şi la ai cui bunici să mergem? ne-am tot întrebat. Iar invitaţia a venit din partea bunicilor Ioanei Nicolae. Aşa că am alcătuit un convoi de vreo şapte maşini şi am purces spre cartierul Priseaca al municipiului Târgovişte. O curte largă, luminoasă, cu multă verdeaţă şi nişte oameni deosebit de primitori şi de calzi la suflet ne-au întâmpinat. Şi Sebi, verişorul Ioanei cel cunoscut până acum doar din zicerile ei. A fost o filmare extrem de plăcută, la care au sosit foarte mulţi copii din vecini. Copii pe care i-am şi prins în joaca noastră, că doar de aceea avem "Atelierele de Joacă" la purtător...REgizor iscusit de platou - ca întotdeauna - Doamna Vio. Poezii, cântece, joacă în Căsuţa lui Sebi şi cu multele lui jucării, chiote, veselie...Vacanţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu