marți, 16 octombrie 2012

CRISTINA ILIE – „Sunt mândră că sunt CANTACUZINĂ!”


CRISTINA ILIE – „Sunt mândră că sunt CANTACUZINĂ!”


  • Am 16 ani
  • În clasele a IX-a şi a X-a am fost şefa clasei mele, deci ştiu ce înseamnă organizare şi reprezentarea colegilor
  • De mai bine de un an am gândit, am iniţiat şi administrez Blogul Colegiului Naţional „Constantin Cantacuzino” ( cncc.blogspot.ro ), un blog prin care prezint lumii întregi minunatul spirit cantacuzin.
  • Reprezint colegiul, oraşul şi judeţul în multe spectacole, festivaluri şi emisiuni de radio şi de televiziune.

Dacă voi fi preşedintele Consiliului Elevilor voi pleda pentru:

  • Transparenţă şi bună colaborare în relaţiile dintre elevi şi cadrele didactice
  • Înfiinţarea unui „Sfat al Tinerilor”, în cadrul căruia să fie dezbătute diverse aspecte ale vieţii de elev, cu participarea unor cadre didactice şi părinţi, în calitate de invitaţi
  • Realizarea unui post de radio al Colegiului, la început pe internet, iar apoi şi în şcoală
  • Pentru o mai bună socializare în rândul elevilor, voi propune organizarea unor întâlniri cultural-artistic-distractive periodice
  • O zi pe lună, un elev desemnat în urma unui concurs, va fi Directorul Junior al Colegiului şi va discuta, alături de doamna director Gabriela Istrate despre actualitatea şi perspectivele şcolii noastre.

Pentru toate acestea am nevoie de voi! Numai îm,preună putem reuşi

Votaţi CRISTINA ILIE – Preşedinte al Consiliului Elevilor din Colegiul Naţional „Constantin Cantacuzino”!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu