vineri, 27 septembrie 2013

Prima zi la Volare

                Astăzi, 27 august 2013, ne aflăm în prima zi a Festivalului International de muzică pentru copii, Volare. Împreuna cu colegele mele, Andreea Neamţu şi Adelina Zamfir, am avut o zi minunată. Am urmărit cu drag fiecare apariţie a micilor concurenţi şi ne-am bucurat de fiecare clipa.
                Ne-am început ziua cu zâmbetul pe buze, urmând apoi să avem parte de o seară spectaculoasă.
Fiecare moment a fost apreciat de către spectatori, iar aplauzele au dovedit cel mai bine acest lucru. După toate aceste minunate prestaţii, ne-am întâlnit cu toţii la o super petrecere, unde am cântat şi am dansat, aşa cum am ştiut mai bine. De asemenea, am participat la un atelier de olărit, unde am invăţat să confecţionăm diverse obiecte din lut.
        Să nu uităm de Raluca Petre, victorioasa care cu siguranţă ne va aduce şi de această dată un premiu mare. Ea va evolua la secţiunea creaţie cu melodia "Să pot zbura".
                 Aşadar, urmariţi-ne în continuare!

                                                         Roxana Florentina Clopotaru






              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu