miercuri, 27 noiembrie 2013

Filmarea pentru emisiunea "Banca de talente", ediţia de 1 Decembrie...



            În această minunată zi, la Casa de Cultură a Sindicatelor am filmat emisiunea "Banca de talente" pe care o puteţi urmări Duminică, la Columna Tv.
            Pentru că duminică este 1 Decembrie, Ziua Naţională a României, nu ne-am mai împărţit în două tabere, urmând ca doi componenţi să susţină câte un moment şi să îşi prezinte premiile, ci ne-am bucurat de ziua noastră, ziua tuturor românilor. Cu toţii am recitat poezii şi am cântat cântece patriotice, pentru că ne iubim ţara şi suntem mândri de ea. Înainte de a evolua, fiecare dintre noi am urat la mulţi ani şi multe bucurii tuturor. A fost cu siguranţă o ediţie specială, care vă va  face pe toţi să puneţi mâna pe inimă şi să spuneţi cu glas tare, "La mulţi ani, România!".
           Vă  mulţumim!


                                                                                            Roxana Florentina Clopotaru










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu