luni, 2 decembrie 2013

R de la România, R de la Răzvad...




          În această minunată zi de duminică, în care toţi românii au sărbătorit Ziua Naţională a României, noi, componenţii Clubului Victorioşilor ne-am aflat la Răzvad. Aici am participat la o manifestare deosebită, "R de la  România, R de la Răzvad" la iniţiativa domnului primar Constantin Năstase. Împreună am cântat, am dansat şi nu am ezitat nicio clipă să arătăm cât de mult ne pasă de ţara noastră şi cât de mândri ne simţim că suntem români. Ne-au fost alături cunoscuta interpreta de muzică populară, Rodica Voicu împreună cu fratele dumneaei, poetul Constantin Voicu, domnul Toni Drăguş şi soţia dansului, Mirabela Drăguş, buna noastră prietenă, Daiana Berbec şi bineînţeles, familia Mihalache.A fost o zi de-a dreptul specială pe care nu o vom uită prea curând. Le mulţumim tuturor pentru că au ales să petreacă alături de noi în această zi. La mulţi ani tuturor!...şi să nu uitaţi niciodată că noi suntem români!!
            Vă multumim!



                                                                                                  Roxana Clopotaru





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu