duminică, 19 ianuarie 2014

Emisiunea "Banca de talente" şi ai ei sărbătoriţi ..




            Dragi prieteni, astăzi, 19 ianuarie 2014, a fost o zi specială pentru noi. Am început ziua cu minunata noastră emisiune, aşa cum v-am obişnuit în fiecare duminică. După cum ştim cu toţii, în dată de 24 ianuarie sărbătorim Ziua Unirii. Noi am vrut să fim primii şi am sărbătorit încă de azi prin cântec şi poezie patriotică. Mai departe, am ţinut să le urăm la mulţi ani, în primul rând domnului Victor Mihalache, care pe dată de 21 ianuarie împlineşte o frumoasă vârstă, în al doilea rând, micuţei noastre componente, Denisa Darmaz care în aceeaşi zi împlineşte 4 anişori şi nu în ultimul rând, doamnei Anca Arghir, mămică Raisei de la Banca de talente.  Am încheiat emisiunea cu un tort delicios şi cântând "La mulţi ani!" în cinstea sărbătoriţilor.
           Vă mulţumim pentrru că ne-aţi fost alături şi de această dată! Vă aşteptăm duminica viitoare, numai la Columna Tv!


                                                                                                        Roxana Clopotaru






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu