duminică, 2 martie 2014

Emisiunea Banca de talente- ediţie specială de mărţişor



         Astăzi, 2 martie 2014 am sărbătorit şi noi, la Banca de talente, începutul acestei minunate primăveri. Bineînţeles, am avut şi invitaţi, şi anume câteva tinere extrem de talentate, însoţite de profesorul lor, care ne-au prezentat câteva picturi de-a dreptul impresionante. Le mulţumim pentru că au acceptat invitaţia la emisunea noastră şi le mai aşteptăm şi altă dată.
        A fost o ediţie specială, deoarece am încercat să ne transpunem fiecare într-un component al Clubului Victorioşilor. Noi zicem că ne-am descurcat de minune şi am făcut faţă acestei provocări care ne-a stimulat să încercăm lucruri noi.
       Vă mulţumim!

                                                                                                                Roxana Clopotaru
                                                                                           
         


                                                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu