duminică, 21 februarie 2016

"Banca de Talente" a sărbătorit Dragobetele

           Bun găsit, prieteni!
           Dupa ce duminica trecută  am dedicat emisiunea noastră zilei de 14 februarie, ziua sărbătoririi lui Grigore Vieru, astăzi am marcat o altă sărbătoare românească, Dragobetele. Chiar dacă ați sărbătorit Valentine's Day, noi vă invităm să simțiți şi româneşte această zi a dragostei.
           Am decorat platoul nostru cu o inimă frumoasă, am cântat cântece de dragoste mai vechi şi mai noi, am recitat poeme frumoase şi ne-am distrat, toate acestea convingându-i pe noii noştri prieteni că trebuie să facă parte de acum din familia "victorioasă".  Maria are şase ani şi a fost pentru prima oară într-un platou de televiziune, Alexia, tot în vârstă de şase anişori a fost pentru a doua oară la "Banca de Talente", iar Alex, ceva mai mare, are 7ani şi face parte deja de trei săptămâni din "Clubul Victorioşilor".
           Ne bucură foarte mult că mai există copii care aleg să-şi ocupe timpul cu astfel de activități educative şi de asemenea, părinți care să îi îndrume frumos. În acest scop, Teatrul "Junior" în colaborare cu "Clubul Victorioşilor" şi Televiziunea "Columna" organizează în perioada 1-3 aprilie 2016 prima ediție a Festivalului "Întalnirea Mini-Vedetelor de lângă Turnul Chindiei". Pe pagina de Facebook cu acelaşi nume găsiți regulamentul concursului şi alte detalii privind desfăşurarea acestuia.
           Odată cu primăvara începe şi un nou turneu al "Teatrului Junior". "Iepuraşul Vânător" este numele spectacolului ce urmează să fie jucat în grădinițele şi şcolile dâmbovițene şi nu numai. Duminica viitoare veți putea urmări o ediție înregistrată a "Băncii de Talente" deoarece vom fi plecați la Arad, la un mare festival de muzică şi teatru.
           Aşadar, noi am sărbătorit în avans Dragobetele tocmai pentru a vă aminti de această zi importantă! Nu uitați, pe 24 februarie iubiți frumos, iubiți româneşte!

                              Roxana Clopotaru





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu