miercuri, 22 iunie 2011

CLUBUL VICTORIOŞILOR -prima emisiune de vacanţă











După o reuşită sesiune de înregistrări audio la Digi Studio ( inginer de sunet: Florin Corlăteanu ), am realizat filmarea pentru prima ediţie de vacanţă a emisiunii "Clubul Victorioşilor", emisiune care este difuzată la Columna Tv. Copii, părinţi, bunici, realizatori şi echipa tehnică, ne-am deplasta cu toţii în Parcul Mitropoliei din Târgovişte unde am filmat, am cântat, ne-am jucat şi ne-am bucurat de ideea de copilărie. Aratăm telespectatorilor noianul de diplome şi de premii care îi răsplătesc pe aceşti copii şi tineri care muncesc, sunt serioşi şi vor realiza ceva în viaţă. Cosmin a debutat cu rubrica lui de ştiinţă, Raluca Petre a cântat în direct, acompaniată de Doamna Vio, Valentin Grigore ne-a vorbit despre frumuseţea cerului şi multe alte lucuri minunate s-au întâmplat. Le oferim telespectatorilor şi regulile unui joc frumos, "Prinţii şi Prinţesele", dar şi câteva cântecele care nu trebuie să lipsească de la nici un foc de tabără. Emisiunea se va difuza duminică, 26 iunie, de la ora 10,oo, la Columna Tv, iar reluarea va fi luni, 27 iunie, de la ora 13,oo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu