duminică, 16 februarie 2014

A V-a ediţie a Mini-Festivalului "Grigore Vieru"

     

          Dragi prieteni, aşa cum v-am promis, astăzi am avut o ediţie specială. O ediţie reuşită a emisiunii "Banca de talente", în cadrul căreia am desfăşurat Mini-Festivalul "Grigore Vieru". Cu siguranţă aţi observat că în afară de noi, componenţii mai vechi, ne-au fost alături şi copiii de la Lucieni, care sunt reale talente şi pe care cu siguranţă îi veţi urmări în continuare evoluând la "Banca de talente". De asemenea, alături de noi au fost şi Ariana şi Andrei Petrovici, Alexa Toma  şi, desigur, Cristina Ilie împreună cu Mirela Neagu, cărora le mulţumim din suflet pentru prezenţă.        
          După ce am recitat cu toţii poeziile regretatului Grigore Vieru, am şi cântat. A fost o atmosfera minunată şi sperăm că şi dumevoastră aţi simţit acelaşi lucru. La final am primit cu toţii diplome de merit pentru participarea la acest Mini-Festival care a ajuns deja la a V-a ediţie.
          Vă mulţumim din suflet pentru atenţie!

                                                                                                       Roxana Clopotaru  









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu