vineri, 14 februarie 2014

Repetiţie pentru Mini-Festivalul "Grigore Vieru"


         Dragi prieteni, ne-am reîntâlnit astăzi la o nouă repetiţie pentru că în ceastă duminică avem o ediţie specială a emisiunii "Banca de talente". Aşadar, astăzi 14 februarie 2014 sărbătorim 79 de ani de la naşterea regretatului Grigore Vieru. Am pregătit cu toţii poezii scrise de marele poet, cu care vă vom surprinde  duminică. Trebuie să vă spunem că tot azi, pentru că a fost o zi excelentă, am ieşit şi la joacă, în parc. Ne-am distart de minune şi, desigur, am făcut multe fotografii. Dacă ne urmăriţi în acest weekend, veţi vedea componenţi noi din banca de talente descoperită de către domnul Victor Mihalache la Lucieni. Ca şi noi, vă vor surprinde şi aceştia cu poezii semnate Grigore Vieru.
         Vă mulţumim pentru atenţie!


                                                                                                                Roxana Clopotaru  


                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu