luni, 26 ianuarie 2015

"Unirea face puterea" la emisiunea Banca de Talente


        Dragi prieteni, pe data de 25 ianuarie 2015 am sărbătorit şi noi Ziua Unirii, în cadrul emisiunii "Banca de Talente".
        Am cântat cu toţii şi am recitat poezii care ne amintesc de România. La fel a făcut şi doamna Viorica Mihalache, care a pregătit câteva momente patriotice împreună cu Idaira Butăroiu, Victor Trandafir şi Radu Iordache.
Am vorbit  despre premiile obţinute la Festivalul Naţional "Ocrotiţi de Eminescu" de la Blaj, dar şi despre concursul "Unirea face puterea", care s-a desfăşurat în data de 22 ianuarie la Aninoasa şi în data de 23 ianuarie la Lucieni. Aici, copiii au avut de răspuns la zece întrebări de cultură generală, care au fost formulate pe tema Unirii. S-au descurcat foarte bine şi au primit trofee şi diplome în funcţie de rezultatele obţinute.
         Tot în cadrul acestei ediţii, le-am urat la mulţi ani sărbătoriţilor noştri. Pe data de 21 ianuarie a fost ziua de naştere a domnului Victor Mihalache, drept pentru care am hotărât să îi facem şi o surpriză. I-am cântat la mulţi ani şi i-am oferit cadouri minunate. La fel s-a întâmplat şi cu Degeţica noastră, Denisa Darmaz. Tot pe data de 21 ianuarie, ea a împlinit 5 anişori frumoşi. Chiar cu ea am încheiat emisiunea. Ne-a cântat melodia "Are mama o fetiţă", timp în care mămica ei i-a oferit un tort uriaş.
          Vă mulţumim tuturor pentru atenţie!


                                                                                               Roxana Clopotaru




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu