duminică, 17 ianuarie 2016

A IX-a ediție a mini-festivalului "Mihai Eminescu"

          Bun găsit, prieteni dragi!
          Astăzi a fost o zi specială pentru noi! În cadrul emisiunii "Banca de Talente" ne-am amintit de Mihai Eminescu, cine a fost el şi ce comori prețioase a lăsat în urma lui. Ne bucură foarte mult faptul că la Clubul Victorioşior toți copiii ştiu să recite frumos din versurile marelui poet. Aşa s-a întâmplat şi astăzi: am recitat poezii dintre cele mai frumoase si am avut chiar şi cântece deosebite compuse pe versuri eminesciene...
         Am mai sărbătorit astăzi ceva foarte important! Doi artişti victorioşi: Denisa Darmaz, care împlinește pe data de 21 ianuarie 6 anișori şi domnul Victor Mihalache, care împlinește în aceeaşi zi o frumoasă vârstă. Amândoi au primit daruri frumoase din partea Clubului Victorioşilor, iar la sfârşit ne-am bucurat şi de un tort delicios.
         Vă mulțumim mult că ne-ați urmărit şi vă invităm să rămâneți alaturi de noi pentru că duminica viitoare veți avea parte de o nouă ediție de colecție, cu momente patriotice dedicate zilei de 24 ianuarie!

                           Roxana Clopotaru






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu