duminică, 1 martie 2015

Mărţişoare victorioase la "Banca de Talente"

           Dragi prieteni, pentru că astăzi a început primăvara, ediţia emisiunii "Banca de Talente" a fost una deosebită!
           Am început prin a ne asorta cu toţii în culorile alb şi roşu, culori care semnifică pacea şi iubirea.
După ce am salutat prietenii din ţară şi de peste hotare, am început să recităm şi să cântăm despre primăvară. La fel a făcut şi doamna Viorica Mihalache, ne-a oferit tuturor un mărţişor muzical, care cu siguranţă a ajuns şi în inimile voastre.
           Tot astăzi am confecţionat şi mărţişoare, pe care mai apoi le-am pus în piept sau le-am dăruit celor dragi. Am avut şi mărţişoare vii, iar cel mai bun exemplu este Bianca Mutu. Cea mai micuţa componentă a noastră are numai doi anişori, însă este dornică să exploreze cât mai multe locuri, să danseze şi să înveţe multe cântece şi poezii.
           Cel de-al doilea motiv pentru care ediţia de astăzi a fost una specială sunt sărbătoriţii noştri. Victor Trandafir a împlinit cei 7 ani de acasă, 7 ani în care a muncit, a învăţat foarte multe şi a ajuns un bun actor şi cântăreţ. La fel de talentată, Alexandra Ciucu a împlinit şi ea 13 ani! Le-am cântat "La mulţi ani" şi le-am urat să aibă parte numai de bucurii şi împliniri.
           Clubul Victorioşilor şi emisiunea "Banca de Talente" vă doresc tuturor o primăvară frumoasă, încărcată cu multe zâmbete vii şi colorate!

                                                                                               Roxana Clopotaru
                             





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu